تعهدنامه دریافت خط خدماتی برای اپراتورهای مختلف


خط خدماتی همان خط تبلیغاتی است با همان پیش شماره ها با این تفاوت که پیامک هایی که از این خطوط ارسال می شوند برای اطلاع رسانی و ارائه خدمات است و متن پیامک جنبه تبلیغات ندارد.

معمولا این پیامک ها به افرادی ارسال می شوند که با مجموعه یا کسب و کارمان آشنا هستند و متن پیامک در حطیه کاری همان مجموعه است.

اصولا پیامک خدماتی از خطوط بلک لیست رد می شوند ولی برای داشتن خط خدماتی باید خط مورد نظر را به خدماتی تبدیل کرد.

اما اگر استارت آپ هستید یا شرایط دریافت خط خدماتی را ندارید اصلا نگران نباشید. در انتهای این مطلب در مورد دریافت خط خدماتی بدون سفته و شرایط لازم توضیح داده شده است.

اولین شرطی که باید برای دریافت خط خدماتی داشته باشید داشتن شرکت حقوقی و شناسه ثبت ملی است. اگر این شرط را دارا هستید باید تعهدنامه حدماتی را تکمیل و سفته تهیه کنید.

برای تبدیل هر سرشماره باید فرم ها و مدارک مخصوص به خود آماده و برای شرکت ارسال شود تا پس از بررسی مدارک نتیجه اعلام گردد.

شرایط تکمیل تعهدنامه خطوط خدماتی

  • فرم های تعهدنامه خطوط ثابت با دیگر سرشماره ها متفاوت است و برای بقیه سرشماره ها یکسان می باشد.
  • تعدنامه ها حتما در سربرگ شرکت ارائه شود.
  • تمام تعهدنامه ها باید تایپ شود و کیفیت مناسبی داشته باشد.
  • در اپراتور 1000 و 021 باید اصل تعهدنامه ارسال شود.

شرایط دریافت خط خدماتی بدون سفته

از آنجایی که تمام کسب و کارها دارای شرکت حقوقی نیستند، استارت آپ هستند یا امکان ارائه سفته ندارند شرکت باتاب اس ام اس، راهکاری برای آنها درنظر گرفته است.

شرکت ما دارای خطوط خدماتی عمومی است که در صورت نیاز شما، آنها را در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید از طریق این خطوط، پیامک های خدماتی خود را ارسال کنید.

اگر علاقه مند به دریافت این نوع خطوط هستید کلیک کنید.

تعهدنامه تعریف شماره خدماتی شرکت رهیاب

احتراماً طبق ابلاغیه ارتباطات سیار ایران، از اول اردیبهشت ماه سال 92، سرشماره های ارسال پیامک به دو شاخه خدماتی و تبلیغاتی به شرح ذیل دسته بندی می شوند.

شماره های خدماتی متعلق به شرکت ها، دفاتر، و سازمانهایی که پیامکهایی با محتوای خدماتی، مشخص و در محدوده کاری همان مجموعه برای مخاطبانی شناخته شده که خود درخواست دریافت این پیامکها را داده اند، ارسال می کنند و محتوای آن اطلاع رسانی و ارائه خدمات به افراد داوطلب و شناخته شده است.

هرگونه ارسال پیامک که بدون رضایت صاحب تلفن همراه و بدون اطلاع ایشان صورت گیرد، پیامک تبلیغاتی محسوب می شود و ارسال اینگونه پیام ها برای مخاطبانی که خود  درخواست عدم دریافت این پیامکها را داده اند امکانپذیر نیست.

شرکت موظف به ارسال راهنمای عدم دریافت پیامک بصورت ماهیانه و زیرنویس در هر پیام به مخاطبان می باشد.

چنانچه این شرکت، زیر مجموعه و یا مشتریان برخلاف این تعهدنامه خطوط خود را از حالت تبلیغاتی به خدماتی تغییر داده و با سرشماره خدماتی خود ارسال تبلیغاتی انجام دهد (ارسال هر گونه محتوا مغایر با موضوع اعلام شده در تعهدنامه) ضمن تغییر کاربری سرشماره، مشمول پیگرد قانونی خواهدبود، مسئولیت آن تماماً بر عهده ایشان است و موظف به جبران تمام خسارات مادی و معنوی وارده به شرکت ارتباطات سیار ایران به شرح ذیل می باشد. لذا با آگاهی کامل از شرایط و تعهدات فوق تعهدنامه زیر را تکمیل و ارائه می نماید.

  1. ارسال هر پیامک از خطوط خدماتی به مشترکین لیست سیاه، جریمه نقدی 10 ریالی به ازای هر پیامک برای بار اول و مبلغ 50 میلیون ریال به عنوان جریمه اخذ خواهد شد.
  2. در صورت تکرار تخلف، جریمه نقدیی 20 ریالی به ازای هر پیامک، و مبلغ 150 میلیون ریال به عنوان جریمه لحاظ و اخذ می گردد و در مرحله بعد شماره تخلف از حالت خدماتی برای همیشه خارج می گردد و منجر به قطع همکاری دائم با متخلف خواهد شد.
  3. در صورت بروز هر نوع تخلف از مفاد این تعهد، علاوه بر متعهد بودن در برابر شرکت رهیاب پیام گستران، منفردا پاسخگوی نهادهای ذی ربط و اشخاص حقوق خصوصی و عمومی از هر بابتی خواهد بود.
  4. خواهشمند است فرم را در سربرگ مجموعه و شرکت خود تکمیل کرده و همراه با ضمانتنامه های مربوطه به این شرکت ارسال فرمائید.

مشخصات متقاضی شماره پیامک خدماتی
مشخصات و هویت متقاضی (شخص حقوقی)

نام شرکت/سازمان/موسسه:

شناسه ملی:
شماره ثبت شرکت:
شماره اقتصادی:

نوع فعالیت شرکت/سازمان/موسسه:

شماره تلفن ثابت:
شماره نمابر:
نشانی شرکت/سازمان/موسسه:

مشخصات و هویت مدیرعامل، نماینده مدیرعامل یا نماینده قانونی شرکت
نام و نام خانوادگی:

کدملی:

تلفن همراه:
آدرس پست الکترونیک:
شماره خط خدماتی:

جامعه هدف:

موضوع و محتوای پیامک خدماتی:

تکمیل کلیه موارد الزامی است

امضاء و مهر مشتری


برای تغییر خط خود به خط خدماتی، فرم تعهد نامه را از لینک زیر دانلود کرده و بعد از پرینت در سربرگ شرکت، مشخصات را تکمیل و فرم را برای ما ارسال کنید.

فرم تعهدنامه تعریف شماره خدماتی شرکت رهیاب



تعهدنامه تعریف شماره خدماتی شرکت آسانک

احتراماً طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار ایران، از اول اردیبهشت ماه سال 92، سرشماره های ارسال پیامک به دو شاخه خدماتی و تبلیغاتی به شرح ذیل دسته بندی می شوند.

شماره های خدماتی متعلق به شرکت ها، دفاتر، و سازمانهایی است که پیامکهایی با محتوای خدماتی، مشخص و در محدوده کاری همان مجموعه، برای مخاطبانی شناخته شده که خود درخواست دریافت این پیامکها را داده اند، ارسال می کنند و محتوای آن اطلاع رسانی و ارائه خدمات به افراد داوطلب و شناخته شده است.

هرگونه ارسال پیامک که بدون رضایت صاحب تلفن همراه و بدون اطلاع ایشان صورت گیرد، پیامک تبلیغاتی محسوب می شود و ارسال اینگونه پیام ها برای مخاطبانی که خود  درخواست عدم دریافت این پیامکها را داده اند امکانپذیر نیست.

شرکت موظف به ارسال راهنمای عدم دریافت پیامک بصورت ماهیانه و زیرنویس در هر پیام به مخاطبان می باشد.

چنانچه این شرکت، زیر مجموعه و یا مشتریان برخلاف این تعهدنامه خطوط خود را از حالت تبلیغاتی به خدماتی تغییر داده و با سرشماره خدماتی خود ارسال تبلیغاتی انجام دهد (ارسال هر گونه محتوا مغایر با موضوع اعلام شده در تعهدنامه) ضمن تغییر کاربری سرشماره، مشمول پیگرد قانونی خواهدبود، مسئولیت آن تماماً بر عهده ایشان است و موظف به جبران تمام خسارات مادی و معنوی وارده به شرکت ارتباطات سیار ایران به شرح ذیل می باشد. لذا با آگاهی کامل از شرایط و تعهدات فوق، تعهدنامه زیر را تکمیل و ارائه می نماید.

  1. ارسال هر پیامک تبلیغاتی از خطوط خدماتی به مشترکین لیست سیاه، جریمه نقدی 10 ریالی به ازای هر پیامک برای بار اول و مبلغ 50 میلیون ریال به عنوان جریمه اخذ خواهد شد.
  2. در صورت تکرار تخلف، جریمه نقدیی 20 ریالی به ازای هر پیامک، و مبلغ 150 میلیون ریال به عنوان جریمه لحاظ و اخذ می گردد و در مرحله بعد شماره تخلف از حالت خدماتی برای همیشه خارج می گردد و منجر به قطع همکاری دائم با متخلف خواهد شد.
  3. در صورت بروز هر نوع تخلف از مفاد این تعهد، اعم از اینکه شرکت .................................... ، راسا یا به واسطه زیرمجموعه ها و شرکتهای تابعه خود، مرتکب شوند، علاوه بر متعهد بودن در برابر شرکت پیام افزار پیک آسا، منفردا پاسخگوی نهادهای ذی ربط و اشخاص حقوق خصوصی و عمومی از هر بابتی خواهد بود.

مشخصات متقاضی شماره پیامک خدماتی
مشخصات و هویت متقاضی (شخص حقوقی)

نام شرکت/سازمان/موسسه:

شناسه ملی:
شماره ثبت شرکت ها:
شماره اقتصادی:
مدیر عامل:
نوع فعالیت شرکت/سازمان/موسسه:

شماره تلفن ثابت:
شماره نمابر:
نشانی شرکت/سازمان/موسسه:

مشخصات و هویت مدیرعامل، نماینده مدیرعامل یا نماینده قانونی شرکت
نام و نام خانوادگی مدیر عامل:
نام و نام خانوادگی نماینده:
کدملی:
کدملی:
تلفن همراه:
تلفن همراه:
آدرس ایمیل سازمانی:
آدرس ایمیل سازمانی:
آدرس سایت شرکت/سازمان:
آدرس سایت شرکت/سازمان:
شماره خط خدماتی:

جامعه هدف:

موضوع محتوای پیامک خدماتی:

   تکمیل کلیه موارد الزامی و کاملا مطابق با سامانه احراز هویت باشد.

امضاء مدیرعامل و مهر شرکت


برای تغییر خط خود به خط خدماتی، فرم تعهد نامه را از لینک زیر دانلود کرده و بعد از پرینت در سربرگ شرکت، مشخصات را تکمیل و فرم را برای ما ارسال کنید.

فرم تعهدنامه تعریف شماره خدماتی شرکت آسانک



تعهدنامه تعریف شماره خدماتی شرکت ارمغان

احتراماً طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار ایران، از اول اردیبهشت ماه سال 92، سرشماره های ارسال پیامک به دو شاخه خدماتی و تبلیغاتی به شرح ذیل دسته بندی می شوند.

شماره های خدماتی متعلق به شرکت ها، دفاتر، و سازمانهایی است که پیامکهایی با محتوای خدماتی، مشخص و در محدوده کاری همان مجموعه، برای مخاطبانی شناخته شده که خود درخواست دریافت این پیامکها را داده اند، ارسال می کنند و محتوای آن اطلاع رسانی و ارائه خدمات به افراد داوطلب و شناخته شده است.

هرگونه ارسال پیامک که بدون رضایت صاحب تلفن همراه و بدون اطلاع ایشان صورت گیرد، پیامک تبلیغاتی محسوب می شود و ارسال اینگونه پیام ها برای مخاطبانی که خود  درخواست عدم دریافت این پیامکها را داده اند امکانپذیر نیست.

شرکت موظف به ارسال راهنمای عدم دریافت پیامک بصورت ماهیانه و یا زیرنویس در هر پیام به مخاطبان می باشد.

چنانچه این شرکت، زیر مجموعه و یا مشتریان برخلاف این تعهدنامه خطوط خود را از حالت تبلیغاتی به خدماتی تغییر داده و با سرشماره خدماتی خود ارسال تبلیغاتی انجام دهد (ارسال هر گونه محتوا مغایر با موضوع اعلام شده در تعهدنامه) ضمن تغییر کاربری سرشماره، مشمول پیگرد قانونی خواهدبود، مسئولیت آن تماماً بر عهده ایشان است و موظف به جبران تمام خسارات مادی و معنوی وارده به شرکت ارتباطات سیار ایران به شرح ذیل می باشد. لذا با آگاهی کامل از شرایط و تعهدات فوق، تعهدنامه زیر را تکمیل و ارائه می نماید.

  1. ارسال هر پیامک تبلیغاتی از خطوط خدماتی به مشترکین لیست سیاه، جریمه نقدی 10 ریالی به ازای هر پیامک برای بار اول و مبلغ 50 میلیون ریال به عنوان جریمه اخذ خواهد شد.
  2. در صورت تکرار تخلف، جریمه نقدیی 20 ریالی به ازای هر پیامک، و مبلغ 150 میلیون ریال به عنوان جریمه لحاظ و اخذ می گردد و در مرحله بعد شماره تخلف از حالت خدماتی برای همیشه خارج می گردد و منجر به قطع همکاری دائم با متخلف خواهد شد.
  3. در صورت بروز هر نوع تخلف از مفاد این تعهد، اعم از اینکه شرکت .................................... ، راسا یا به واسطه زیرمجموعه ها و شرکتهای تابعه خود، مرتکب شوند، علاوه بر متعهد بودن در برابر شرکت ارمغان راه طلایی، منفردا پاسخگوی نهادهای ذی ربط و اشخاص حقوق خصوصی و عمومی از هر بابتی خواهد بود.

مشخصات متقاضی شماره پیامک خدماتی
مشخصات و هویت متقاضی (شخص حقوقی)

نام شرکت/سازمان/موسسه:

شناسه ملی:
شماره ثبت شرکت ها:
شماره اقتصادی:
مدیر عامل:
نوع فعالیت شرکت/سازمان/موسسه:

شماره تلفن ثابت:
شماره نمابر:
نشانی شرکت/سازمان/موسسه:

مشخصات و هویت مدیرعامل، نماینده مدیرعامل یا نماینده قانونی شرکت
نام و نام خانوادگی:
کدملی:
تلفن همراه:
آدرس ایمیل سازمانی:
آدرس سایت شرکت/سازمان:
شماره خط خدماتی:

جامعه هدف:

موضوع محتوای پیامک خدماتی:

   تکمیل کلیه موارد الزامی و کاملا مطابق با سامانه احراز هویت باشد.

امضاء و مهر شرکت


در صورت ارائه سفته، قسمت ذیل نیز تکمیل گردد:

اینجانب .................................... با کدملی ........................................ سفته / چک به شماره / شماره های ............................................ به مبلغ / مبالغ ..................................... ریال جمعا معادل ..................................... ریال به عنوان تضمین سپرده تعهدنامه تعریف شماره خدماتی به فروشنده تحویل نمودم که این وجه الضمان در صورت عدم انجام تعهدات ذکر شده در "تعهدنامه تعریف شرکت خدماتی" لازم الاجرا بوده و به نفع فروشنده ضبط خواهد شد.

نام و نام خانوادگی

مهر و امضا


برای تغییر خط خود به خط خدماتی، فرم تعهد نامه را از لینک زیر دانلود کرده و بعد از پرینت در سربرگ شرکت، مشخصات را تکمیل و فرم را برای ما ارسال کنید.

فرم تعهدنامه تعریف شماره خدماتی شرکت ارمغان



تعهدنامه تعریف شماره خدماتی حقوقی شرکت سامانتل

احتراماً طبق ابلاغیه شرکت کیش سل پارس، سرشماره های ارسال پیامک به دو شاخه خدماتی و تبلیغاتی به شرح ذیل دسته بندی می شوند.

شماره های خدماتی متعلق به شرکت ها، دفاتر، و سازمانهایی است که پیامکهایی با محتوای خدماتی، مشخص و در محدوده کاری همان مجموعه، برای مخاطبانی شناخته شده که خود درخواست دریافت این پیامکها را داده اند، ارسال می کنند و محتوای آن اطلاع رسانی و ارائه خدمات به افراد داوطلب و شناخته شده است.

هرگونه ارسال پیامک که بدون رضایت صاحب تلفن همراه و بدون اطلاع ایشان صورت گیرد، پیامک تبلیغاتی محسوب می شود و ارسال اینگونه پیام ها برای مخاطبانی که خود  درخواست عدم دریافت این پیامکها را داده اند امکانپذیر نیست.

شرکت موظف به ارسال راهنمای عدم دریافت پیامک بصورت ماهیانه و یا زیرنویس در هر پیام به مخاطبان می باشد.

چنانچه این شرکت، زیر مجموعه و یا مشتریان برخلاف این تعهدنامه خطوط خود را از حالت تبلیغاتی به خدماتی تغییر داده و با سرشماره خدماتی خود ارسال تبلیغاتی انجام دهد (ارسال هر گونه محتوا مغایر با موضوع اعلام شده در تعهدنامه) ضمن تغییر کاربری سرشماره، مشمول پیگرد قانونی خواهدبود، مسئولیت آن تماماً بر عهده ایشان است و موظف به جبران تمام خسارات مادی و معنوی وارده به شرکت ارتباطات سیار ایران به شرح ذیل می باشد. لذا با آگاهی کامل از شرایط و تعهدات فوق، تعهدنامه زیر را تکمیل و ارائه می نماید.

  1. ارسال هر پیامک تبلیغاتی از خطوط خدماتی به مشترکین لیست سیاه، جریمه نقدی 10 ریالی به ازای هر پیامک برای بار اول و مبلغ 50 میلیون ریال به عنوان جریمه اخذ خواهد شد.
  2. در صورت تکرار تخلف، جریمه نقدیی 20 ریالی به ازای هر پیامک، و مبلغ 150 میلیون ریال به عنوان جریمه لحاظ و اخذ می گردد و در مرحله بعد شماره تخلف از حالت خدماتی برای همیشه خارج می گردد و منجر به قطع همکاری دائم با متخلف خواهد شد.
  3. در صورت بروز هر نوع تخلف از مفاد این تعهد، اعم از اینکه شرکت .................................... ، راسا یا به واسطه زیرمجموعه ها و شرکتهای تابعه خود، مرتکب شوند، علاوه بر متعهد بودن در برابر شرکت فرهنگ و توسعه کندو، منفردا پاسخگوی نهادهای ذی ربط و اشخاص حقوق خصوصی و عمومی از هر بابتی خواهد بود.

مشخصات متقاضی شماره پیامک خدماتی
مشخصات و هویت متقاضی (شخص حقوقی)

نام شرکت/سازمان/موسسه:

شناسه ملی:
شماره ثبت شرکت ها:
شماره اقتصادی:
مدیر عامل:
نوع فعالیت شرکت/سازمان/موسسه:

شماره تلفن ثابت:
شماره نمابر:
نشانی شرکت/سازمان/موسسه:

مشخصات و هویت مدیرعامل، نماینده مدیرعامل یا نماینده قانونی شرکت
نام و نام خانوادگی:
کدملی:
تلفن همراه:
آدرس ایمیل سازمانی:

آدرس سایت شرکت/سازمان:

شماره خط خدماتی:

جامعه هدف:

موضوع محتوای پیامک خدماتی:

   تکمیل کلیه موارد الزامی و کاملا مطابق با سامانه احراز هویت باشد.

امضاء و مهر شرکت


برای تغییر خط خود به خط خدماتی، فرم تعهد نامه را از لینک زیر دانلود کرده و بعد از پرینت در سربرگ شرکت، مشخصات را تکمیل و فرم را برای ما ارسال کنید.

فرم تعهدنامه تعریف شماره خدماتی حقوقی شرکت سامانتل



تعهدنامه تعریف شماره خدماتی حقیقی شرکت سامانتل

احتراماً طبق ابلاغیه شرکت کیش سل پارس، سرشماره های ارسال پیامک به دو شاخه خدماتی و تبلیغاتی به شرح ذیل دسته بندی می شوند.

شماره های خدماتی متعلق به شرکت ها، دفاتر، و سازمانهایی است که پیامکهایی با محتوای خدماتی، مشخص و در محدوده کاری همان مجموعه، برای مخاطبانی شناخته شده که خود درخواست دریافت این پیامکها را داده اند، ارسال می کنند و محتوای آن اطلاع رسانی و ارائه خدمات به افراد داوطلب و شناخته شده است.

هرگونه ارسال پیامک که بدون رضایت صاحب تلفن همراه و بدون اطلاع ایشان صورت گیرد، پیامک تبلیغاتی محسوب می شود و ارسال اینگونه پیام ها برای مخاطبانی که خود  درخواست عدم دریافت این پیامکها را داده اند امکانپذیر نیست.

طبق این تعهد نامه شرکت /آقا /خانم ......................، (که از این پس کاربر خوانده می شود) متعهد می شود در صورتی که برخلاف این تعهد نامه خطوط خود را از حالت تبلیغاتی به خدماتی تغییر داده و با سرشماره خدماتی خود ارسال تبلیغاتی انجام دهد (ارسال هر گونه محتوا مغایر با موضوع اعلام شده در تعهدنامه) ضمن تغییر کاربری سرشماره، مشمول پیگرد قانونی خواهد بود، مسئولیت آن تماماً بر عهده کاربر بوده و موظف به جبران تمام خسارات مادی و معنوی وارده به شرکت ...................... و به طبعه آن تمامی نمایندگان و سایر تامین کنندگاه سرویس فوق می باشد. لذا کاربر با آگاهی کامل از شرایط و تعهدات فوق، تعهد نامه زیر را تکمیل و ارائه می نماید.

  1. کاربر موظف به ارسال راهنمای عدم دریافت پیامک بصورت دوره و یا زیرنویس در هر پیام به مخاطبان می باشد.
  2. ارسال هر پیامک تبلیغاتی از خطوط خدماتی به مشترکین لیست سیاه، جریمه نقدی 10 ریالی به ازای هر پیامک برای بار اول و مبلغ 50 میلیون ريالی به عنوان جریمه اخذ خواهد شد.
  3. در صورت تکرار تخلف، جریمه نقدی 20 ريالی به ازای هر پیامک، و مبلغ 150 میلیون ريال به عنوان جریمه لحاظ و اخذ می گردد و در مرحله بعد شماره تخلف از حالت خدماتی برای همیشه خارج می گردد و منجر به قطع همکاری دائم با متخلف خواهد شد.
  4. در صورت بروز هر نوع تخلف از مفاد این تعهد ، اعم از اینکه کاربر راسا یا به واسطه شخص دیگری که به حساب کاربری وی دسترسی دارد، مرتکب شوند، علاوه بر متعهد بودن در برابر شرکت .................................، منفردا پاسخگوی نهادهای ذی ربط و اشخاص حقوق خصوصی و عمومی از هر بابتی خواهد بود.

مشخصات متقاضی (کاربر) شماره پیامک خدماتی
مشخصات و هویت متقاضی (شخص حقیقی)

نام و نام خانوادگی:

کد ملی:
تلفن همراه:
آدرس ایمیل:
آدرس سایت:
نوع فعالیت:

شماره تلفن ثابت:
شماره نمابر:
نشانی:

شماره خط خدماتی:

جامعه هدف:

موضوع محتوای پیامک خدماتی:

   تکمیل کلیه موارد الزامی و کاملا مطابق با سامانه احراز هویت باشد.

امضاء و مهر کاربر


برای تغییر خط خود به خط خدماتی، فرم تعهد نامه را از لینک زیر دانلود کرده و بعد از پرینت در سربرگ شرکت، مشخصات را تکمیل و فرم را برای ما ارسال کنید.

فرم تعهدنامه تعریف شماره خدماتی حقیقی شرکت سامانتل



تعهدنامه دریافت خط خدماتی حقیقی شرکت آرین تل


تعهدنامه دریافت خط خدماتی تلفن های ثابت 021 - 026 و ...