سهولت در استفاده و ارسال


کار کردن با یک سامانه پیامکی ممکن است در ابتدا بسیار پیچیده به نظر برسد. برای شروع با انواع و اقسام گزینه ها مواجه می شوید که احتمالا برایتان گیج کننده است. ولی اصلا نگران نباشید. در پنل باتاب اس ام اس با یک پنل بسیار ساده و بدون پیچیدگی مواجه هستید.

سامانه باتاب اس ام اس به شکلی طراحی شده که حتی افراد بدون هیچ پیش زمینه ای، می توانند به راحتی با آن کار کنند.

لازم به ذکر است معمولا بیشتر سامانه ها کم و بیش، امکانات و دسترسی های مشابهی را در اختیار کاربران قرار می دهند.

لازم به ذکر است، اگر به هر دلیلی تمایل داشتید پنل خود را عودت دهید، اینکار امکان پذیر است و طبق قرارداد، هزینه شماره اختصاصی و پیامک های استفاده شده کسر و مابقی مبلغ بازگردانده می شود.

برای شروع چه کاری باید انجام داد؟

برای شروع در باتاب اس ام اس، ابتدا یک پنل خریداری و یک نام کاربری و رمز عبور دریافت می کنید. سپس شما باید برای ارسال شماره خط انتخاب کنید. برای آشنایی با خطوط ارسال پیامک، مطلب خط های ارسال پیامک را می توانید مطالعه کنید.

بعد از انتخاب خط، از بخش ارسال پیامک تکی، ارسال تستی بزنید. البته باید مطمئن باشد شماره خطی که به آن ارسال می زنید، در بلک لیست نباشد و پیامک را دریافت کند.

بعد از تست می توانید در هر زمان و مکانی که دسترسی به اینترنت دارید، به پنل دسترسی داشته و ارسال بزنید. به همین راحتی !!!!!!!

ارسال پیامک ها به بانک شماره تلفن که بر حسب مکان، شغل، پیش شماره، سن و جنسیت مرتب شده‌اند و یا به شماره هایی که خودتان در دفترچه تلفن جمع آوری کرده اید انجام می شود.