سه شنبه, ۰۹ شهریور,۱۴۰۰

کاربرد پنل پیامک برای آژانس های مسافرتی و شرکت های گردشگری

حتما پیش خود گفته اید که چرا یه شرکت خاص، خدماتش اینقدر دیده می شود و مشتری زیادی دارد و بعضی ها اینطور نیستند. مطمئنا دیده شدن و معروفیت یک شرکت خاص، به عواملی همچون ارائه خدمات کمی و کیفی بهتر و نوع اطلاع رسانی و تبلیغات به روزتر، سریع تر و بهتر بستگی دارد.

هر چه مشتری از عملکرد یک شرکت بیشتر راضی باشد، بیشتر به آن شرکت وفادار می شود و به شخصه میتواند برای آن شرکت خاص نیز مفید باشد زیرا که با معرفی شما به دیگران، یک تبلیغات خوب برای شما انجام می دهد. این رضایت مخصوصا برای شرکت هایی که در زمینه گردشگری فعالیت می کنند بسیار حائز اهمیت است زیرا که تمام افراد برای یک سفر توریستی و یا زیارتی، خدمات عالی می خواهند.

امروزه دیگر خیلی از روشهای قدیمی جواب نمی دهد. دنبال راهکارهای ویژه برای ارائه خدمات خود باشید. همانند بسیاری از مشاغل که پیام کوتاه برای آنها بسیار اهمیت دارد آژانس های مسافرتی و شرکت های گردشگری نیز می توانند از پیامک، برای تبلیغات و اطلاع رسانی های خود استفاده کنند و از مزیت های آن بهره ببرند. این شرکت ها از معرفی خود و تورها تا رضایت مشتری از سفر و حتی معرفی جاذبه های گردشگری، می توانند از پیامک استفاده کنند.

شما به عنوان صاحب یک آژانس مسافرتی و خدمات گردشگری باید این موضوع را در نظر بگیرید که در شغل شما ارتباط با مشتری بسیار اهمیت دارد. هر چه ارتباط بهتر و موثرتری با مشتری خود داشته باشید کیفیت موسسه خود را بهبود می دهید. مشتری بیشترین چیزی که برایش اهمیت دارد این است که نسبت به هزینه ای که می کند از خدمات رضایت داشته باشد. پس باید این حس رضایت را در مشتری خود ایجاد کنید.

از ابتدا که کسی به موسسه شما مراجعه می کند تا پایان که همراه شماست می توانید در بخش های مختلف خدمات خود، از پیامک استفاده کنید. پس اگر صاحب چنین کسب و کاری هستید از داشتن یک پنل پیامک غافل نشوید چون رقبایتان به سرعت در حال پیشی گرفتن از شما هستند.


کاربردهای پیامک برای آژانس های مسافرتی و شرکت های گردشگری

  • معرفی آژانس خود به مخاطبان در محدوده ای قرارگیری شرکت
  • معرفی شعبه های جدید و یا تغییر مکان و جابجایی شرکت
  • اطلاع رسانی خدمات ارائه کننده آژانس مسافرتی و یا شرکت گردشگری
  • یادآوری زمان تور و یا ساعت حرکت هواپیما، قطار، اتوبوس و ...
  • ثبت نام متقاصیان برای شرکت در تورهای سیاحتی و زیارتی
  • اطلاع رسانی از تخفیفات در مناسبت های خاص
  • اطلاع رسانی از تورهای لحظه آخری و چارترها
  • معرفی جاذبه ها و خبرهای مربوط به سفر و گردشگری
  • اطلاع رسانی از زمان برگزاری جلسات احتمالی برای آشنایی مسافران برای تور موردنظر
  • اطلاع رسانی برنامه هایی که در طول سفر قرار است اجرا شود
  • ارسال پیام هایی در رابطه با کارمندان و همکاران
  • اطلاع رسانی از قیمت تورها، بلیط ها، هزینه هتل و ...
  • تبریک تولد مشتریان و همکاران
  • دریافت نظرات مشتریان
  • برگزاری مسابقات و قرعه کشی
  • ارسال پیام در مناسبت های مختلف

مزیت های استفاده از پیامک در آژانس های مسافرتی وشرکت های گردشگری

  • صرفه جویی در زمان، زیرا که اطلاع رسانی از طریق پیامک بسیار سریع است.
  • هزینه هایتان کاهش می یابد زیرا که هزینه ارسال پیامک نسبتا کم است.
  • ممکن است خیلی از تاخیرها یا کنسلی ها لحظات آخر باشد، پس این اطلاع رسانی ها باید خیلی سریع به اطلاع مشتری برسد که اینکار از طریق پیامک می تواند انجام شود.
  • مشتری بیشتر و سریع تر از خدمات شما آگاه می شود چون تقریبا بیشتر ساعات روز تلفن همراهش را چک می کند.
  • بیشتر پیام های شما در مدت بسیار کوتاهی خوانده می شود و احتمالا بازدهی بالایی خواهد داشت.
  • با اطلاع داشتن از رضایت مشتری خود ارتباط بهتری با وی برقرار می کنید و اینکار برای بهبود کیفیت خدمات شما بسیار اهمیت دارد.
  • امکان ارسال پیامک در منطقه و یا شهر خاص، مثلا منطقه ای که آژانستان در آن منطقه قرار دارد.
  • امکان ارسال پیامک به شماره های مشتریان که در دفترچه تلفن ذخیره کرده اید.

نمونه پیامک های در ارتباط با آژانس های مسافرتی  و شرکت های گردشگری


نمونه پیامک تخفیف تور
این فرصت استثنایی را از دست ندهید
تور 7 روزه اروپا با 20% تخفیف
اسپانیا، پرتغال
"نام آژانس"


نمونه پیامک رضایت مشتری
مشتری عزیز
از همراهی شما بسیار مفتخریم
اگر از خدمات ما رضایت دارید عدد "1" و در صورت عدم رضایت عدد "2" را ارسال کنید.
"نام آژانس"


نمونه پیامک رزرو هتل
قصد سفر به "نام شهر" را دارید
هتل ما با کادری مجرب و خدمات عالی در خدمت شماست
"تلفن رزرو"
"نام هتل"


نمونه پیامک اطلاعات تور
دوست داری کجا سفر کنی؟
از تورهای ما با خبر هستی؟
با یک تماس از تورهای ما باخبر شو
"تلفن آژانس"
"نام آژانس"


نمونه پیامک یادآوری ساعت پرواز
"نام مشتری" عزیز
پرواز شما در "تاریخ" در "ساعت" انجام می شود
لطفا نیم ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور یابید
با تشکر
"نام آژانس"


نمونه پیامک اطلاعات رزرو
"نام مشتری" عزیز
تور موردنظر شما با "کد تاییدیه" با موفقیت رزرو شد
برای مشاهده اطلاعات روز لینک زیر کلیک کنید
"لینک"
"نام آژانس"


نمونه پیامک تاخیر پرواز
"نام مشتری" عزیز
پرواز شما به مقصد "نام شهر" با 2 ساعت تاخیر انجام می شود
برای لغو سفر عدد "1" را ارسال کنید
"نام آژانس"


نمونه پیامک عضویت
"نام مشتری" عزیز
از اینکه آژانس ما را برای سفر خود در نظر گرفته اید بسیار مفتخریم
برای عضویت در باشگاه مشتریان عدد "1" را ارسال کنید
"نام آژانس"



نمونه پیامک تبریک تولد
"نام مشتری" عزیز
زادروز تولد شما را تبریک می گوییم
با آرزوی سعادت و سلامتی برای شما
"نام آژانس"


نمونه پیامک اطلاع رسانی همکاران
همکاران عزیز
جلسه دوره ای آژانس در "تاریخ" در "ساعت" برگزار می شود
"مدیریت آژانس"



ثبت نظر