در این دنیای رقابت که هر روز کسب و کارها روشهای جدیدی برای جذب مشتری و تشویق آنها برای تمایل بیشتر به خرید به کار می گیرند، صاحبان کسب و کار روشهای جدیدی برای باقی ماندن و یا پیشرفت در رقابت باید پیدا کنند.
باشگاه مشتریان به صاحبان کسب و کار این امکان را می دهد که مشتریان خود را به ادامه ی خرید و یا استفاده از خدمات آنها تشویق کنند.
در واقع باشگاه مشتریان بستری برای رفع نیازهای مشتریان، توجه ویژه به آنها و مدیریت صحیح ارتباط با آنها توسط صاحبان کسب و کار است.
برای رقابت در دنیای کسب و کار، ابتدا مشتریان فعلی خود را حفظ کنید و به آنها انگیزه ادامه خرید و استفاده از محصولاتتان را بدهید. در مرحله ی بعدی با پیشنهادات جذاب، مشتریان جدیدی برای خود جذب کنید و کسب و کارتان را پیشرفت دهید.
ویژگیهای پنل باشگاه مشتریان
- جمع آوری اطلاعات مشتریان
- ارسال پیامک قدردانی
- امکان نظرسنجی برای مشتریان
- اطلاع رسانی از جشنواره ها و تخفیف ها
- امکان ارسال پیامک های هشدار
مزیت های استفاده از پنل باشگاه مشتریان
- تقویت ارتباط بین مشتری و صاحبان کسب و کار
- ایجاد انگیزه برای خرید و وفاداری بیشتر
- حفظ مشتریان با ارائه خدمات بیشتر
- درآمدزایی و سودآوری بیشتر
- آگاهی از میزان تقاضای کالا
ارسال از پنل باشگاه مشتریان به چه صورت است؟
ارسال در پنل باشگاه مشتریان این امکان را به شما میدهد که از طریق خطوط خدماتی موجود، پیامک های خود را ارسال کنید. در مورد این خطوط خدماتی، در بخش شرایط دریافت خط خدماتی بدون سفته توضیح داده شده است.
هر کاربر در پنل خود دارای یک دفترچه تلفن میباشد که از این طریق میتواند پیامک های خود را ارسال کند.
چطور از طریق پنل باشگاه مشتریان ارسال بزنیم؟
برای ارسال از پنل باشگاه مشتریان خطوطی به طور پیش فرض در اختیارتان قرار می گیرد. مخاطب شما این شماره را به عنوان شماره فرستنده پیامک می بیند. در پیامک خود باید نام شرکت یا کسب و کار، کلیدواژه های عضویت یا عدم عضویت وجود داشته باشد.
پیامک ها در این بخش فقط به مخاطبین دفترچه تلفنتان ارسال می شود. شما می توانید شماره های مخاطبین خود را که می خواهید در پنل باشگاه مشتریان به آنها ارسال بزنید اضافه کنید.
از طریق این خطوط که در شرکت باتاب اس ام اس موجود است، میتوان به بلک لیست نیز پیامک ارسال کرد. اما مشتریان محترم از طریق کلیدواژههایی که در پیامک مشخص است، می توانند از سیستم ارسال پیامکی باشگاه مشتریان انصراف دهند.
چرا حفظ مشتریان قدیمی اهمیت دارد؟
جذب مشتریان جدید معمولا بسیار پر هزینه است. چرا که باید هزینه های بالایی برای تبلیغات و پیشنهادات جذابی برای جذب آنها انجام داد تا مشتری جدید تمایل به خرید داشته باشد.
همچنین مشتریانی که قدیمی و ثابت هستند به طور معمول سودآوری بیشتری برای کسب و کارتان دارند.