امروزه رقابت در دنیای کسب و کار بسیار سخت شده است. صاحبان کسب و کار باید بتوانند با تبلیغات مناسب، مشتریان بیشتری را نسبت به رقبای خود به سمت خود بکشند.
یکی از کسب و کارهایی که برای شناساندن خود بسیار نیاز به تبلیغات دارد آرایشگاه ها و سالن های زیبایی هستند. به این دلیل که تعداد آرایشگاه ها و سالن های زیبایی مدام در حال افزایش است و هر کدام که دایر می شوند انواع خدمات با تنوع بالا را نیز ارائه می دهند. پس شما به عنوان یک رقیب باید تبلیغات موثری داشته باشید و مخاطبان خود را از خدمات خود مطلع کنید تا بتوانید مشتری بیشتری جذب کنید. البته جذب مشتری فقط یک بخش است چون بعد از جذب، باید مشتری را وفادار کرد و وفادار کردن کاری دشوارتر است.
سعی کنید در کسب و کار خود نیاز مشتری خود را بشناسید. هرچه شما شناخت بیشتری داشته باشید می توانید خدمات بهتری برایشان ارائه دهید.
شیوه های مختلف ارائه خدمات و تبلیغات برای آرایشگاه ها و سالن های زیبایی
- وقت دهی
معمولا افرادی که از خدمات آرایشگاه ها و سالن های زیبایی استفاده می کنند بسیار به زمانی که قرار است در این مکان ها بگذرانند اهمیت می دهند. امروزه وقت بسیار ارزشمند است. پس شما می توانید برای اطلاع رسانی از وقتی که می خواهید به مشتری خود بدهید از پنل پیامکی استفاده کنید.
- اطلاع رسانی از انواع خدمات
ممکن است شما سالن زیبایی خود را در محلی تازه تاسیس کرده باشید، مخاطبانتان چطور باید از وجود شما و انواع خدماتی که ارائه می دهید باخبر شوند؟
برای اینکار می توانید از پنل پیامک استفاده کنید و به مخاطبان خود، که در اطرافتان هستند، پیامک ارسال کنید. حتی ممکن است شما خدمتی به خدمات خود اضافه کنید می توانید از طریق پیامک این خدمت جدید را به اطلاع مشتریان خود برسانید.
- اطلاع رسانی از تخفیفات
خیلی از مشتریان به دنبال تخفیف هستند. کلا امروزه که هر کسی برای هر خدمتی باید مبلغ بالایی پرداخت کند کوچکترین تخفیف هم
جذاب است و مشتری را سمت خود می کشاند. می توانید در مناسبت ها و یا روزهای خاص، برای خدمات خود تخفیفی در نظر بگیرید و از طریق پیامک به اطلاع
مشتری برسانید.
- فروش لوازم آرایش و بهداشتی
گاهی پیش می آید شما از محصولی استفاده می کنید که مشتری تمایل دارد از آن استفاده کند که در فروشگاه ها لوازم آرایشی و بهداشتی آن را پیدا نمی کند و یا وقت ندارد که دنبالش بگردد. در اینصورت شما می توانید با موجود کردن تعداد بیشتری از محصول، آنها را بفروشید. برای اطلاع رسانی از اینکه چه محصولاتی برای فروش دارید و کی موجود می شود می توانید از پیامک استفاده کنید.
- اطلاع رسانی از فعالیت هایتان در شبکه های مجازی
خیلی وقتا پیش می آید که مشتری می خواهد نمونه کاری از شما ببیند. شما می توانید پیجی در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده و نمونه کارهایی از خود و یا آموزش هایی را در این پیج قرار دهید تا مشتریان با دیدن آنها از تبحر و ارائه کارتان باخبر شوند. آدرس این پیج ها را می توانید با پیامک به اطلاع مشتری برسانید.
- اطلاع رسانی از تعرفه های خدماتتان
خیلی وقتا مشتریان دنبال این هستند که بدانند شما برای هر خدمتی چه تعرفه ای دارید. به اینصورت قیمت های شما را با سالن های دیگر مقایسه می کنند و اگر شما تعرفه بهتری داشته باشید سالن شما را انتخاب می کنند. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که اگر شما در کارتان خبره باشید و خدمات عالی ارائه دهید، مشتری با یک بار آمدن به سالن شما، وسوسه می شود مجدد مراجعه کند، حتی اگر تعرفه ای به نسبت بالاتر برای خدمتتان ارائه دهید.
- ارسال پیامک مناسبتی
خیلی از افراد دوست دارند در روز تولدشان پیامک تبریک دریافت کنند. شما می توانید روز تولد مشتریانتان را به آنها تبریک و
تخفیف یا پیشنهادی را به عنوان هدیه به آنها ارسال کنید. همچنین می توانید در مناسبت های خاص دیگر مثلا عید، شب یلدا و ... نیز پیامک تبریک
بفرستید و با ارسال کدهای تخفیف و یا پیشنهادات شگفت انگیز، آنها را وسوسه کنید که به سالنتان مراجعه کنند.
- نظرسنجی
دانستن نظر مشتریانی که قبلا به سالن شما مراجعه کرده اند بسیار اهمیت دارد. شما با دانستن نظر مشتریانتان می توانید کیفیت کارتان را بهبود دهید. ایجاد نظرسنجی از طریق پنل پیامکی امکان پذیر است. شما از این طریق می توانید از کیفیت خدمات و میزان رضایت مشتریان خود مطلع شوید.
- ارسال پیامک لغو نوبت
امکانی را برای مشتریان خود فراهم کنید که اگر تمایل داشتند نوبت خود را به هر دلیلی کنسل کنند اینکار را از طریق پنل پیامک و
روز قبل از وقت تعیین شده انجام دهند. اینطوری شما هم می توانید آن وقت را با مشتری دیگری جایگزین کرده و ضرر نکنید.
مزیت های استفاده از پنل پیامکی برای آرایشگاه ها و سالن های زیبایی
- مدیریت بهتر مشتریان برای حضور در سالنتان
- ایجاد وفاداری بیشتر در مشتریان
- کاهش هزینه های جانبی و غیرضروری و افزایش درآمد
- افزایش مشتری با ارسال پیامک های سودمند (برای مثال پیامک های یادآوری)
- ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت
نمونه پیامک های در ارتباط با آرایشگاه ها و سالن های زیبایی
سعی کنید در ابتدای پیام خود، شعاری برای خود ایجاد کنید. سپس خدمت و یا تبلیغ خود را واضح اعلام کنید و در نهایت اطلاعاتی از خود قرار دهید.
- بعضی از نمونه پیامک ها با 70 کاراکتر
همیشه وقت برای جبران هست!!!
اصلاح رنگ مو
سالن زیبایی چهره
********021
بخواهید تا بدرخشید!
خدمات پوست، مو و زیبایی
سالن ماه چهره، امیرآباد
با ما همیشه جوان بمانید!
کادری مجرب و حرفه ای
در سالن زیبایی افسون
- نمونه های دیگر پیامک
نمونه پیامک یادآوری
مریم عزیزقراره بزودی ببینیمت!
وقتت برای کوتاهی مو در سالن زیبا امروزه
ساعت 6 منتظریم
نمونه پیامک برای مشتریان قدیمی
خیلی وقته دلتنگتیم!تا آخر هفته به ما یه سر بزن و سشوار رایگان دریافت کن
سالن زیبایی ونوس
نمونه پیامک نظرسنجی
شما از کدام خدمت سالن ما رضایت بیشتری داشته اید؟1- کوتاهی مو
2-کاشت ناخن
3-رنگ مو
عدد مورد نظرتان را برای ما ارسال کنید
سالن زیبایی ونوس
نمونه پیامک مناسبت
تولدت مبارک زهرای عزیزامروز میتونی رایگان موهاتو کوتاه کنی!
سالن زیبایی حریر